1. Zdefiniuj grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, nierzadko podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy oraz znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o dużym natężeniu ruchu, które zazwyczaj reklamują towar bądź usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Prawidłowa lokalizacja

Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest znacznie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu winien opierać się na typu reklamowanego artykułu bądź usługi, grupie docelowej oraz budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz też dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się oryginalnymi ideami na reklamy zewnętrzne

Twórcze pomysły na reklamy zewnętrzne są istotne, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna z najbardziej udanych kampanii była wykonywana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który spotykał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, dlatego była tak różna od tegoż, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie oraz jakże zapewnić im wartość, której dotąd nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w oryginalny sposób, żeby ludzie zauważyli to, jeżeli idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

By admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.